Giorgio Cesarini

My name is Giorgio Cesarini Scialdone. I was born in 2000 in Caserta. When i was 6 i moved to Rome. I am studing at the Accademy of Fine Arts of Rome.

I don’t like art, art is not my passion. ART is my mom, my god and my sun. I use the masturbation for analize what i think, through masturbation i can find an image of my future work. My work is a testimony for the people, and a gift for the sun. I am following a theory, where the existence (abstract and concrete) is a combination of everithing, i can’t see the difference between the things. Art, my mom, my sun is me. nature, sky, meadows, are me and you at the same time. It’s a confiusion. I feel well. i can feel all emotions. Where only ‘confusion’ can describe this condition. This unique reality. We are blind because we can see too much. The children can understand more than us. But, most of the time, they grow up.

Il mio nome è Giorgio Cesarini Scialdone. Sono nato nel 2000 a Caserta, quando avevo 6 anni mi sono trasferito a Roma e studio all’Accademia di Belle Arti di Roma.

 Non mi piace l’arte, l’arte non è la mia passione. ARTE è mia madre , il mio dio e il mio sole. Uso la masturbazione per analizzare il mio pensiero, attraverso la masturbazione posso trovare un’immagine del mio futuro prodotto artistico. Il mio operato è una testimonianza per le persone, un dono per il sole. Seguo una teoria dove l’esistenza (astratta e concreta) è una combinazione e fusione. Non posso vedere la differenza tra le cose. Arte , mia madre , il mio sole sono me. Natura, cielo, prati sono me e te allo stesso tempo. È una confusione. Mi sento bene e sereno. Posso sentire ogni emozione. Dove solo il termine ‘confusione’ Può descrivere questa condizione. Questa unica realtà. Siamo ciechi perché vediamo troppo. I bambini possono capire più di noi. Ma, il più delle volte, crescono.

.

Some of Work

Puoi prendere quel che sono io Dimensions – 30 cm x 42 cm Technique – Gessi, pastelli ad olio e grafite su carta
Asylum Dimensions – 91,44 cm x 121,92 cm Year of Production – 2019 Technique – Oil on Wood

Keep in touch

©2021 ART GAUDIUM – Powered by CEASTACK